HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Tuesday, May 26, 2009

keletihan

ari nie letih sgt rase....xthu la npe..nk wat keja pun xde mood...mase pagi tdi ade la ckit semangt nk wat keja..mase time ptg dah ilang trus rase nk keja...ngantuk sgt2....

aku rase penat sgt coz aku nie rabun silau n keja skrg mmg mengahadap komputer je..yelah aku kne wat satu sistem untuk menyenangkan mncari..so kne kumpulkan semua data n then combine 2 1 data...payah giler taw..coz ade setiap data dikumpulkan oleh cawangan yg berlainan so kne minta ngn cawangan lain..dah kdang2 data yg diberi tidak lengkap dan perlu plak kne mintk ngn cawangan lain...

bayangkan la..data yang bnyk..pas tue kne analisa secara manual dulu ngan semua data yang diterima sebelum key in dalam komputer...kalu semua data tue berkaintan dengan tulisan besy la jugk..nie semua nie berkaitan dengn no..payah oooo.....dah la aku nie xmunat no sebenarnya..

aku kne wat cermin mata jgk nie..setiap kali menghadap komputer lama msti rase nk muntah..loya pun ade..tnye ngn staf2 kt cni sbb mata tue daj rosak tue yg affect pde dri..erm...lagi sekali kne pkai cermin mata..xpe la..dah keja..

okay la..nie nk wat keja balik...ade satu keja kne antar esk..semua owg dah kelam kabut..aku pun same..tpi smpt lgi tulis kt blog nie...huhuhu

adios...

0 Comments:

Post a Comment