HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Friday, May 29, 2009

malam di putrajaya

sekali lgi aku muncul...dgn kisah2 yang boleh dikatakan aku lalui la setiap hari..xkn la owg lain punye penglaman aku nk tuliskan..huhuhuhu....

kisahnye bermula begini..(skema habis)..mlm slm aku g putrajaya...best taw..saje2 berjalan2 nk tgk keindahan mlm kt putrajaya..yelah aku bru je duk KL..tue pun xlama..so mengambil kesempatan la..aku ngn kawan2 lepak2 kt drpan masjid yang menjadi tumpuna seluruh warga kota..ramai jgk yang dtg..bwak anak beranak..telah la kan..siang semua bz keja..so mlm la tmpt berkumpul..

mase kau sampai sane..excited jgk la..yelah 1st time taw..sampai sane..lepak2 kt dpn dataran menghadap masjid putrajaya yang selalu owg shooting tue..sonok jgk..kwasan yang lapang..so duk2 lepak kt citu..berkongsi ceta yang berlaku pada siang ari kt tmpt keja masing2..dari isu xpuas hati pasal keja..trus la ke bab politik..biase la kami semua nie nk jdi owg politik tpi xlayak..sbb xpandai mengampu(hbis aku nie kne tahan buat statement panas mcm nie..huhuhu)

sonok jgk berbual..berkongsi2 pndapt..biase la..kte dikurniakan akal..so msti la kne pndai berpikir but ktowg jgk ckp tpi ttp mengikut ape yang disuruh..huhuhu..kalu x..nmpknye kne tukar pekerjaan la..(ops!..harap xkne)

kehidupan dibandar berbeza sgt ngn kehidupan dikmpung...kt cni semua wat hal masing2..cube kalu kt kmpung..semua owg kte kenal..biarla owg ngn dirinye..berbalik semula ngan topik asal..lama jgk la aku lepak2 kt putrajaya..tgk tasik..tgk bangunan..tgk jambatan..blh dikatakan semua tmpt yang pernah kotwng tgk kt TV..bnyk jgk la gmbr ktowg ambik tpi malas la nk upload kt cni..huhuhu..

yang best bnde yang ktowg tgk ialah pasangan kekasih..ramai giler pasangan kekasih..sne sni owg wat date..skrg owg dah xkisah anak teruna kuar ngn anak dara( ade lgi ke x teruna dan dara)..makin akhir zaman makin owg xkisah erk..ala yg ckp nie pun same..huhuhuhu..tpi still menjaga adat taw..masih tahu hukum hakamnya walaupun ku dah pun bercinta..


pas dah penat mulut berckp..ktowg pun balik...so samapi disini la kisah ku...

adios..

0 Comments:

Post a Comment