HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Wednesday, August 19, 2009

kite semua dikejutkan dengan pemergian Ustaz Asri dan Yasmin Ahmad secara tibe2 yang amatlah dirasai oleh semua owgkan..tpi semua ketentuan dari Allah yang Maha Esa...siapa yang tidak mengenali kedua - dua insan nie mempunyai bakat besar dlm bidang masing2...Ustaz Asri dlm bidang nyanyian (nasyid) dan Yasmin Ahmad dlm bidang perfileman...hanya yang blh kite lakukan sekarang adalah sedekah kn al-fatihah agar roh allahyurham diberkati.



USTAZ ASRI

sepupu aku yg minta sgt2 ngn Ustaz Asri..kalu ada album rabbani terbaru msti die akan beli..coz die ckp..suara Ustaz Asri nie mmg lunak lah..aku pun jdi minat jgk dgn suara Allahyarhum..lagu2 kumpulan rabbani pun best2 belaka..sesuai ngn jiwa owg2 skrg nie..pas nie aku xthu lah apa yg jadi..tpi hrap2 ahli kumpulan nya akan meneruskan usaha Allahyarhum Ustaz Asri...


YASMIN AHMAD

Yasmin Ahmad...bgi aku seorg director yg terbaik lah..coz semua ceta2 allahyarhum mmg berkisah tentang kehidupan rakyat malaysia..xmcm ceta2 lain..bukan la aku mempertikaikan ceta lain tpi itu la hakikatnya..kalu tgk ceta Yasmin Ahmad..kite dpt thu mmg tue lah kehidupan rakyat Malaysia..tue pasal lah aku suke tgk..yang paling aku suke dgn allahyarhum adalah senyumannye..aku mmg suke sgt senyuman Yasmin Ahmad..skrg semuanya hanya tinggal kenangan...semua ceta nya aku tgk just ceta terakhir yang Allahyarhum olah "Talentime"..aku berkesempatan nk tgk..nnti la..tnggu mase yang sesuai...

okaylah..aku pun bkn la pandai sgt nk komen owg..just aku harap kedua2 keluarga n sahabat handai Allahyarhum bersabar dgn dugaan yang menimpa..dan diharapkan kedua2 roh nya di rahmati dan tergolong dlm kalangan owg yg beriman...amin...

0 Comments:

Post a Comment