HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Saturday, September 12, 2009

DUIT..OH DUIT..

Duit.....penting ke?...maybe pde sesetgh owg duit tue penting...ade yg rse duit tue xpenting...erm..salah ke kalu suke seseorg tue sbb duitnya sahaja...mcm2 persoalan yg timbul dlm pale aku nie..ptutnye pale aku nie berfikir pse idea asgmnt tpi terpikir bnde lain plak..geram btl...tpi xpe la..aku luahkan je lah..


aku nie ada ramai kawan tpi ade sorg kwn nie yg aku suke sgt ngn die..sbb pe aku suke..sbb die rase die lawa..hahahaha!!...btl..die selalu ckp mcm tue..die suke main2 ngn semua laki tue..tpi laki yg die main nie bukan calang2 laki..semuanye poket penuh...pandai taw..kalu setakat keja biase2 mmg la die xpandang...tue la manusia kan...pde die cinta tue adalah duit...xde duit xde cinta..die sanggup bgi pe je pda owg tue termasuk diri die...pelik kn manusia nie...

kalu ceta latar belakang die..die dri keluarga yg blh kata berduit jgk la..ape yg die nak..semuanya family die akan bgi..semua brang branded2 punye lah..mmg die cukup segalanya2..pesal die msti nk gune duit owg lain..kdang2 aku sendri xpaham ngn budak sorng nie..die dah pun bertunang..n tunang die tue the perfect guy la..mmg perfect..cbe bayangkan laki tue keja doktor...hensem..pandai segala bende taw..memasak pandai..melukis pandai..menjahit pandai..semua la pandai..beriman taw..tue yg penting..tpi die ttp jgk xbersyukur ngn semua tue..die cri jgk owg lain yg blh bgi kebebasan pde die..owg yg xde pegangan agama langsung..pdahal die sendri pun lingkup..

so skrg nie die main game ngn laki yg die bru kenal tue..laki tue bersungguh nk kawin ngn die tpi die xckp die xnk..cube pikir die masih bertunang agi..die siap blh ckp taw..kalu die dpt laki yg lbih kaya dri mamat sowg nie..mmg die akan chow lah..bguskan..bkn la die bersungguh2..dh ramai kne ngan die..aku sendri xthu sampai bile die nk cri yg kaya..erm...aku just doakan yg terbaik je lah..jgn sampai die di ape2 ngn laki2 yg die kene tue dh la..yelah sebagi kwn perasaan cian tue ade..tpi die mmg xleh nk dinasihatkan..........................................

0 Comments:

Post a Comment