HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Monday, June 22, 2009

hepi father dayz

smlm merupakan hepi father dayz..aku zlepaskn peluang wish kt daddy aku yang paling aku sayang...tpi smlm dpt ckp sekejap je coz aku nak nangis ckp ngan daddy...tue pun tahan je taw...aku nie anak maje dlm family wlaupun aku nie yg pling tua....huhuhu...

ade owg ckp anak pmpuan nie mmg manje ngn ayah..n anak laki manje ngn mak..aku rase btl la..kalu ikut family aku la xthu kowrng mcm mne..aku nie kalu blik je blajar..aku xsanggup nk tgk daddy aku coz aku cepat sedih..

bayangkan la aku xbercakp pun ngn daddy aku kalu aku tepon umah..xsanggup..confirm air mata aku akan mengalir taw..mummy aku selalu ckp pesal aku xnk ckp ngn daddy..kalu ngn mummy aku blh ketawa2..gosip..hehehe..pelikkan..sore abah tue blh meruntuhkn benteng kekuatan yang aku bina berbulan2 taw..

untuk abah tersayang...akak mintak maaf banyk2 jika selama nie akak ade mengecikkan ati abah..akak xmungkin dpt ayah sebaik abah..yang jarang marah..yang rajin..yang suke tersenyum..akak masih ingt time abah marah akak dulu...smpai skrg akak ingt nasihat abah mase tue..abah..jasa abah xdpt akak balas..abah terlalu sempurna..akak harap pasangan akak nie biarla setanding dengan abah yang akan selamanye bertakhta kt ati akak...akak sayang sayang abah...

0 Comments:

Post a Comment