HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Monday, June 29, 2009

Kematian Raja Pop


Kematian Micheal Jackson btl2 mengejutkan dunia dan aku pun terkejut jgk..yelah ari jumaat ari tue aku buka internert terus ceta pasal Micheal Jackson died at 50..ingtkan main2..aku pun bca la semua kisah tue..rupenye btl la die dah menghembuskan nafas terakhir pada petang khamis lepas disebabkan kegagalan jantung..tpi sampai skrg kes kematian MJ nie dalam siasatan.


Skrg owg semua msih tertanye2 adakah MJ nie btl2 masuk Islam or just gosip je coz xde penjelasan dri pihak MJ sendri atau nama Islamnye Mikail (rasenye kot aku dah lupe)..so skrg kne tunggu la pengebumian MJ..aku bca tdi keluarga die masih xthu bgaimane nk kebumikan MJ coz skrg nie keluarga MJ nak buat bedah siasat kedue..


Sepanjang idup MJ nie..mcm2 kisah yang berlaku pade die..sape xkenal MJ seorng dar keluarga berkulir hitam blh jd putih..padahal dari kecik mmg die dah itam..xpe la die kaya blh wat mcm2..tue pasal peribadi die la..bnyk lgi kisah die pasal pegang anak die secara bahaya kt balkoni dulu..aku nie ikut jgk la ckit2 pasal MJ..


Aku lbih suke MJ sebagai penghibur..aku suke tarian die..semua owg tahu trademark die menari sambil pegang kelengkang die n berjalan kebelakang tue..aku xthu la ape name tarian tue..hehehe...lagu2 MJ mmg best la..die mmg RAJA POP..suke pakai bju blink2..mmg cute..aku lupe la tajuk lagu MJ yang aku suke..tue la kalu just minat sekejap je..hehehe...


So skrg xde la kisah MJ yang sensasi tue..dah pun terkubur bersame jasadnye..harap MJ tenang di sane..


Adios..

0 Comments:

Post a Comment