HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Tuesday, June 30, 2009

kematian yang tidak dijangka

Ari nie 30 Jun 2009..tuk andak pergi menghadap Ilahi..aku dpat panggilan dri mummy kul 6 pgi yng mengatakan tuk andak meninggal..aku dah la mamai mase tue..rase mcm main2 je..pas mummy kul tue..aku terpinga2..then aku kul semule mummy..n btl tuk andak meninggal kt hospital sakit jantung..

Sepanjang aku mengenali tuk andak..almarhum merupekan adik kepada tok mak aku..selalu kalu aku ke balik johor msti akn g umah tuk andak..tuk andak nie happening ckit..selalu berceta aku suke mndgr ceta tuk andak..mcm2 ceta taw..n salah satu kepakaran tuk andak ialah pandai buat ubatan tradisional dari herba2 la..2 minggu sebelum nie family aku melawat tuk andak kt umah..mummy ckp die sihat je xde ape2 pun..masih kuat la..baru minggu lepas tuk andak kne serangan jantung..n then dah okay..semlm tuk andak sakit agi..bwk g hospital dan meninggal pgi nie..innalilah..

Tanpa sebarang petunjuk..kematian tue datang..mne la tahu aku yg sihat nie esk lusa akan pergi juga..semue owg xkan menjangka bile kematian masing2..amalan aku msih lagi kurang..takutnye bile mengingati yang kite akan mati esk hari..Ya Allah, ampunkan la dosa2 aku jika sekiranya Engkau mengambil nyawaku..

Tok ayah aku meninggal 1 Jun 2000 n tuk andak 30 Jun 2009..pembuka dan penutup bulan 6 aku kehilangan family tersayang...dan yang paling menyedihkan aku xdpt nk menatap almarhum untk kali terakhir coz aku dalam pratikal lgi..hanye yg blh aku buat ialah sedekah al-fatihah agar roh almarhum diletakkan di dalam golongan orang2 yang suci..amin..

0 Comments:

Post a Comment