HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Monday, June 15, 2009

merasa kesedihan

aku bru je pas membaca blog2 pelajar perubatan mesir yang bru kehilangan seorng sahabat yang mereka sanjungi..kehilangan almarhum Ammar Zulkifli amat dirasai oleh kesemua sahabatnye di sana dan jga sahabatnye di Malaysia...hanya doa dan al-fatihah yang dapat diberikan untk almarhum...

saat aku membaca latest news pasal kemalangan nie..aku turut merasa kehilangan seorng sahabat..walaupun aku tidak langsung mengenali almarhum..ape yng dpt aku gambarkan pasal arwah..die merupakn seorng sahabat yang baik..seorang laki yang sempurna..seorang abang yang peyayang..maaf la nie just pandangan aku pas aku membaca pelbagai ceta dari blog rakan2 disana..

diharap kesemua sahabat almarhum sentiasa mengingati almarhum dan sedekah la al - fatihah untk kesejahateraan arwah disana..semoga almarhum Ammar Zulkifli ditempatkan dalam golongan yang soleh...amin....

0 Comments:

Post a Comment