HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Wednesday, June 17, 2009

menghitung ari


aku skrg menghitung ari untk habis pratikal..xsangka dah sebulan aku pratikal kt cni...mcm2 jgk gelagat yang aku jumpe..nie blum siap lagi report LI..mati aku nk tulis ape entah...huhuhu..


sbnrnye xbnyk bnde yg aku dpt belajar tentang course aku..just aku wat keja2 pentadbiran je..ade la kdang2 berkaitan ngn latihan...aku sndri xthu npe aku diletakkn dibhgian nie bukn bhagian HR..xde ape yg aku dapt buat..bosan jgk n xmencabar lngsung....tpi xpe la aku dpt jgk belajar bekerja...


aku menaip nie untk ilangkan rase bosan sbnrnye...skrg nie semua staf g bersukan coz kt agensi nie ade sukan tahunan...ramai jgk yg terlibat...sunyi je pejabat...nk cuci mata pun xdpt..tue yang menyebabkan aku makin la mengantuk...


keja bnyk nie..tpi rase malas tue menguasai segalanye..semua keje bertimbun2..ade mood aku buat la..tpi yang penting aku tetap menghitung ari..huhuh...ari2 aku nyanyi lagu kris dayanti tue "menghitung ari"...


okay la..malas nk meleret2...aku chow dulu...


adois...

0 Comments:

Post a Comment