HANA......KIMI........

WALK AND WALK AT MY BLOG..................
TALK AND TALK AT MY BLOG............

Wednesday, June 10, 2009

kekasih hatiku

ari nie terase nk tulis pasal family aku la plak..aku sndri xpernh nk berceta ttg pandangan aku terdapat my family member yang kecik sgt nie..okay la kite mule kn pencerita ini..

aku mempunyai seorang ayah yang aku panggil abah n kdang2 aku panggil daddy..kalu aku pnggil daddy tue mknenye aku nk sesuatu la tue..tpi aku lbih bnyk pnggil abah sbgai daddy..ceta pasal abah ku tersayang nie..he is the best dad in the world..y i say dat coz ngn daddy aku nie pendiam owangnye n sensitif taw..ape yang anak2 nk msti daddy akan cube tunaikan..aku pun mmg manje ngn abah..i love u so much daddy!!!!!!.....kt cni aku nk ckp ttg personaliti abah ku tersayang. nk tahu x bende yang aku pling suke ngn abah ialah..abah nie rajin mengemas n memasak..kdang2 masakan abah lgi sedap dri mummy..tue yang mummy kdang2 jelous ngn abah..cube la bayangkan setiap kali abah masak msti akan hbis taw n kalu mummy masak tue mcm xlaku plak..hehehehe...(tulis smbil terbayang muke mummy yang jelous kt abah)..tpi perkara yang aku xsuke bile abah dah start membebel..rase mcm nk terbalik dunia...(sori abah...gurau je) abah mmg xbnyk ckp tpi dah berckp msti susah nk benti..selalunye abah membebel sbb ktowg adik beradik malas nk mengemas umah n suke wat sepah..ktowg adik beradik mmg tkut kalu abg dah start bebel taw..so cepat2 la ktowg mengemas..abah nie garang taw...

ceta pasal mummy plak..aku n mummy mcm kawan baik la..mcm2 bnde aku blh ceta kt mummy..bkn aku sowg je yang rapat ng mummy..adik2 aku pun mmg rapat..semua owg rase pelik kalu ktowg kuar ngn mummy coz ktowg layan mummy mcm kawan..ketaw2..lepak2..ur the best mummy..kalu mummy kuar ngah adik dah mcm pakwe makwe taw..kalu kowang tgk mmg akan anggap mcm tue la..ceta pasal mummy nie..mummy sowg yang mementingkan penampilan taw..nk g pasar pun kne bersolek n pakai baju lawa2..xpernah pun die kuar ngn pakai bju yang biase2 je..nnti mummy akan ckp jatuh la imej..hahahaha!!!!...mmg mcm owg muda la mummy nie..koleksi gelang n rantai punye la bnyk..sbb aku ngn angah rajin belikan die bnde mcm tue mummy pun mmg suke..aku ingat dulu mase muke mummy rosak coz pkai brang kosmetik murah..mummy rase mcm nk pkai topeng.mcm care die wat nk pulih balik..nsib baik la dah okay skrg..aku ngan angah suke mengusik mummy..xnk ke beli brang kosmetik murah..terus la mummy ckp baik aku berhabis wet beli brang kosmetik awl dri rosak teruk muke..hehehehe..ngn mummy aku dpt ceta semua ttg pakwe2 aku..walaupun kne perli ngn mummy..tpi mummy xkisah asalkan pandai jaga diri..

pasal angah plak..budak ketot dalam keluarga aku...(jgn marah ha!!!) die sentiasa dianggap bongsu oleh owg luar la..disebabkan fizikalnya yang ketot ckit dri ktowg adik beradik..tpi die yang pling matang n garang taw..cube bayangkan aku sndri takut kalu nk ckp ngn die..kalu die ckp xleh..mmg la xleh..adik pun tkut ngn die..dlm family angah nie pandai..die pun dah dpt keja..so skrg die la yang tanggung keluarga coz aku xde keja agi..nk dpt wet ngn angah kne bebel dulu bri dpt taw..aku sayang giler kat angah..sbb die adik aku yang paling rajin n garang..hahahaha!!!..nie die bca blog aku..confirm die akan balas dendam..hahahaha!!!...

Lastly pasal adik ku yang paling bongsu tpi dah mcm ayah owg..die paling tinggi taw..lbih tinggi dri abah..but paling penakut n manje..ngn aku die garang la..tpi ngan angah die geng..sabar je la aku..ape aku nk bukan main die marah..kalu angah nk senang..aku sayang adik aku nie..aku suke bile aku tepon die angkat..lembut je sore..selalu jgk la aku mengenakan die..pas tue msti kne marah la kalu die dpt tahu..yang aku suke ngn pasal adik aku nie..walaupun die garang mcm angah tpi die akan buat ape yang kite suruh walaupun muka lbih masam dari cuka..hehehe..pasal komputer nie die pakar la..kalu laptop aku n angah rosak..die la yang akan repair..

sbnrnye bnyk agi aku nk ceta tpi xsempat la coz ade keja nk kne wat skrg nie..nnti aku komen balik pasal owg yang pling aku sayang kt dunia nie..

adios

0 Comments:

Post a Comment